Retourneren & klachten

Alle bestellingen worden professioneel verpakt en gecontroleerd in ons magazijn. Mocht je bestelling schade op hebben gelopen tijdens het verzendproces, ben je niet helemaal tevreden over je aankoop, of staat de bril toch niet zo goed als verwacht? Neem dan gerust contact op en we lossen dit uiteraard zo snel mogelijk op. Je hebt altijd het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt vervolgens nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen en het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug te krijgen. Je kunt je bestelling retour sturen in de originele verpakking, in de meeste gevallen met brievenbuspost. We ruilen het pakketje dan voor je om of storten het aankoop bedrag binnen 7 werkdagen terug.
De verzendkosten voor het retourneren (ruilen) is op eigen kosten.

Stap 1: Meld je retour aan via onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier of je mag het melden per telefoon

Stap 2: Verzend de retourzending naar het onderstaande retouradres. Dit kan in de meeste gavallen met een brievenbus pakketje. Bewaar altijd de track and tracé code van je zending.

Stap 3: Je ontvangt bericht wanneer de retourzending bij ons is ontvangen en verwerkt.

Retour adres:

Partner in Slijtdelen
Dommelstraat 6b
5347 JL Oss

Klacht over een product?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@partnerinslijtdelen.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.